marți, 8 martie 2016

Agenția Națională de Egalitate de Șanse între Femei și Bărbați luptă împotriva violenței domestice alături de Carrefour România

Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (A.N.E.S) împreună cu partenerul Carrefour, au lansat marți, 8 martie a.c., noi măsuri de sprijin, la nivel național, pentru victimele violenței domestice
 
 
       
     
        Directorul de Marketing Carrefour România, doamna Andreea Mihai a declarat următoarele:
 "Ne implicăm în mod constant în acțiuni care vizează crearea unei vieți cât mai bune pentru persoanele din comunitățile în cadrul cărora Carrefour activează. Și căutam permanent ca eforturile noastre să facă diferența exact acolo unde contează. În societatea actuală, pilonul principal îl reprezintă familia, de aceea, pentru a putea contribui cu adevărat la crearea unei societăți solide și stabile în timp, am ales să ne alăturăm luptei împotriva violenței domestice. Ne dorim ca, în cadrul strategiei noastre de responsabilitate socială, să nu ne rezumăm la intervenții punctuale, ci să fim un partener la măsuri concrete, cu efect pe termen lung".
     De asemanea, doamna secretar de stat în cadrul A.N.E.S, reprezentând partea integrantă a administrației publice centrale din Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice a ținut să menționeze:
"Violența este una dintre cele mai grave probleme cu care se confruntă societatea contemporană, impunându-se, în acest context, o abordare complexă. Astfel, este de datoria noastră să identificăm metode noi și relevante care să diminueze treptat, până la eliminare, un astfel de comportament nedorit. Totodată, trebuie să oferim victimelor opțiuni multiple de sprijin atât pe termen scurt cum este și apelul de urgență, precum și variante pe termen mediu și lung. Și aici facem referire la suportul pentru integrarea pe piața forței de muncă"
     Parteneriatul cu A.N.E.S vizează și asigurarea unui pachet minim de servicii pentru cele 4 unități locative de urgență înființate prin proiectul "Start - O viață de calitate în siguranță!", pachet ce vizează aprovizionarea acestor spații cu alimente, produse igienico-sanitare și servicii de consiliere psihologică. Violenţa domestică este un fenomen cu caracter continuu, ciclic, care crește în timp ca frecvenţă și severitate și care are efecte devastatoare pe termen lung asupra copiilor - victime sau martori.
    În plus, cele două entități vor lua măsuri concrete care să susțină integrarea pe piața forței de muncă a victimelor violenței în familie, prin angajarea acestora în rețeaua de magazine Carrefour.
   Acestea vizează promovarea numărului de urgență dedicat victimelor violenței domestice, suport în integrarea victimelor pe piața muncii, dar și un pachet minim de servicii pentru cele 4 unități locative gestionate de A.N.E.S.
   Astfel, Carrefour România se angajează să sprijine promovarea numărului de urgență, apelabil gratuit la 0800 500 333, de către victimele violenței domestice pentru sesizări.
   Violenţa domestică este un fenomen cu caracter continuu, ciclic, care crește în timp ca frecvenţă și severitate și care are efecte devastatoare pe termen lung asupra copiilor - victime sau martori. 
                                                                                                                                                             sursa:  Carrefour Romania